امروز سه شنبه 28 فروردین 1403 http://mohedayat.cloob24.com
1
یکی از معروف ترین گروه های راک جهان علیه "لویدز لندن" بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان و چند شرکت بیمه دیگر شکایت کرده بود تا بتواند خسارت لغو کنسرت های اروپایی اش را دریافت کند اما یک قاضی دادگاه فدرال اعلام کرد که لویدز لندن مسئول پرداخت خسارت لغو کنسرت ها نیست.
 
با رای دادگاهی در لس انجلس، پرونده شکایت یکی از معروف ترین گروه های راک جهان علیه بزرگترین شرکت بیمه اتکایی بریتانیا و یکی از بزرگترین شرکت های بیمه در جهان، با پیروزی این بیمه گر اتکایی بسته شد.

به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از وب سایت پول‌استار، گروه «فو فایترز»
(
foo fighters)یکی از معروف ترین گروه های راک جهان علیه "لویدز لندن" بزرگترین بیمه گر اتکایی جهان و چند شرکت بیمه دیگر شکایت کرده بود تا بتواند خسارت لغو کنسرت های اروپایی اش را دریافت کند اما یک قاضی دادگاه فدرال اعلام کرد که لویدز لندن مسئول پرداخت خسارت لغو کنسرت ها نیست.

این کنسرت ها به دلیل شکستن ساق پای "دیوید گرول"، رهبر این گروه لغو شده بود. این حادثه برای رهبر این گروه در ژوئن سال 2015 در سوئد روی داد و به دنبال آن هفت کنسرت فو فایترز کنسل شد. اما پس از مدتی با حضور گرول بر روی نیکمت، این گروه به کار خود ادامه داد.

در این گزارش آمده است که "مانوئل رائل" قاضی دادگاه فدرال در لس انجلس در بیانیه ای دو صفحه ای تاکید کرده است که این حکم غیرقابل بازخوانی است و این گروه نمی تواند علیه شرکت های بیمه باردیگر اقامه دعوی کند.

فو فایترز می گوید، لویدز لندن طبق بیمه نامه خریداری شده در سال 2015 میلادی عمل نکرده و باید مبالغی را جهت غرامت به این گروه پرداخت می کرد. این گروه می گوید، طبق این بیمه نامه، لویدز لندن مسئول پرداخت غرامت های مربوط به لغو کنسرت های جهانی فو فایترز است.

به همین دلیل، فو فایترز در 13 ماه ژوئن سال جاری علیه لویدز لندن شکایت کرد و بر این باور بود که لویدز لندن باید حداقل غرامت دو کنسرت لندن و اسکاتلند را پرداخت کند.

فو فایترز از گروه های بسیار موفق سبک راک است که کار خود را از سال 1994 در سیانل آغاز کرد. فو فایترز یکی از گروه هایی است که از دل گروه "نیروانا" و پس از مرگ "کرت کوبین" شکل گرفت. "دیو گرول" که سابقاً در امر گروه نیروانا بود پس از مرگ کرت کوبین و از هم پاشیدن نیروانا، نوازنده های مختلف را دور هم جمع کرد و گروه فو فایترز را پایه گذاری کرد. این گروه در هر دو کشور بریتانیا و آمریکا به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد.

این گروه اول بار با آهنگ "آچار میمونی" در یوتیوب آمریکا و صحنه موسیقی راک مطرح شد. همین آهنگ اولین جایزه "گرمی" گروه را برایشان به ارمغان آورد. آهنگ "آموزش پرواز" در یوتیوب سال 2006 نیز سومین جایزه گرمی را نصیب این گروه آمریکایی کرد.

این گروه بر این نکته تاکید می کند، سه کنسرت لغو شده بعد از بهبود شرایط جسمانی دیو گرول دوباره برگزار شده است اما برخی از برنامه های لغوشده به دلیل عدم حمایت از سوی لویدز لندن امکان اجرای دوباره ندارد.

این گروه همچنین در وب سایت خود اعلام کرده است که چهار کنسرت خود را به دلیل دریافت پیام های تهدیدآمیز از سوی گروه تروریستی داعش در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه لغو کرده است. گفتنی است وب سایت این گروه توسط هکرهای وابسته به داعش هک شده بود.

"لویدز لندن" که در این نبرد پیروز شد، یک شرکت بریتانیای است که در زمینه بیمه و بیمه اتکایی فعالیت می ‌کند. این شرکت در سال گذشته میلادی 2.1 میلیارد دلار سود داشته است. این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های جهان در بیش از 200 کشور جهان فعالیت مستمر دارد.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه